Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2019 15:00 - Най-тъжното момиче
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 632 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-тъжното момиче..!
Чувал ли си за нея? Нека ти разкажа..
Рано е нали? Твърде рано ли е за тези мисли?
Чувстваш,че не си за тук,не си за това място..!Задушаваш ли се от въздуха,а от хората?Всичко,което те заобикаля те кара да не можеш да дишаш,да се чувстваш малка.Хайде сега да си признаем,колко хора сме щастлива от живота,който водим?Хората ще се разделят на три групи: скептици,ентусиасти и тези,които ще се нарекат реалисти.Започваме с клишираните неща радвай се на това,което имаш и бъди благодарен,много верни неща,но когато вътрешно не се чувстваш така,просто не се получава.Хармонията трябва да е взаимна поне според мене.Не знам дали ви се случвало да вървите по улиците или просто да седите в пълния автобус,да погледнете в отсрещния човек,да го погледнете в очите и да видиш най-тъжните очи на най-тъжното момиче.Колко ли млади хора,а и не само млади се чувстват самотни,неразбрани,отхвърлени.Чувстваш ли се,че не си за този свят,прекалено чиста,прекалено чувствителна за този мръсен,порочен,лош и грозен свят.Празна съм..!Очите и душата ми вече са празни или поне така ги чувствам.Дали пък живота не те прави по-тъжен, по-разочарован,по-злобен,по-негативен?Понякога се оприличавам на смачкан лист хартия,който не може да върне собствената си форма.Годините минават,но спокойствието в душата ми не идва и не идва.Може би трябва да си намеря хоби или с нещо с което да се ангажирам.Мозъка да ми бъде толкова ангажиран,че да нямам време да мисля за всичко това.Искам в един момент просто да изключа.Трудно е когато,не знаеш къде си,когато нямаш посока,нямаш път,дори в един момент разбираш,че нямаш и мечти.Разбираш в един момент,че след някоя друга година ще бъде още по трудно за мен.Надявам се да не съм най-обърканото момиче,което не е удовлетворение от живота си.Когато,вървите по пътя и срещнете хиляди очи,може би някъде там,срещате мен.Може ли да наречен декември най-тъжния месец?Тогава хората усещат най-много самотата.Разбират колко са сами,покрай самите празници.Колко си тъжен ти,читателю който,четеш това...???



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211359
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930