Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 10:37 - ДОРИНА ВАСИЛЕВА
Автор: ivankakirova Категория: Други   
Прочетен: 320 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Dorina Vasileva Администратор · 2 януари 2017 г.

Добро утро, приятели!

Искам да започна тази година с представянето на една дама, на която се възхищавам от години - възхищава ме нейната сила, въпреки че е наглед крехка, възхищава ме нейната упоритост, въпреки, че животът на всички ни е низ от изпитания, възхищава ме блясъкът в очите й, когато говори за Духа... десетилетия!

Доц.д-р Иванка Кирова е мой и наш приятел, който въпреки вече своите 81 земни години, остава един борбен и възпламеняващ другите дух. Благодаря й от сър...

Продължаване на четенето image   1 коментар 5 споделяния 18Румен Владимиров, Irina Deneva и 16 други ХаресванеПоказване на още реакции КоментарСподеляне Коментари image Ivanka Kirova Много благодаря мила Дорина за високата оценка. Моето силно желание е антропософията да стигне възможно до най-много хора, да заинтересува тези които копнеят за духовна прсвета. Мисля, че целият ми живот досега ме е водил към тази моя задача, мога да кажа към този идеал ако ми е възможно да го постигна. Дано успея. . . 7 Управление   ХаресванеПоказване на още реакции  · Отговор · 2 г. image Напишете отговор...
      image Напишете коментар...       НОВА ДЕЙНОСТ       image     Dorina Vasileva сподели събитие Администратор · Вчера в 10:32 ч.

Отново споделям за срещата ни на 5.01. от 18ч. в "Слънце и Луна", на "Алабин"22, посветена на груповата медитативна работа по време на течащите в момента Тринадесет Свети дни и нощи! Днес ще се обадя да запазя нашето пространство там, моля, пишете ми!

image СБ, 5.01 В 18:00 Ч. UTC+02 Тринадесет Свети дни и нощи - среща Слънце и Луна, Алабин 22 imageimage Dorina и Valentina Имам интерес     1Георги Календеров ХаресванеПоказване на още реакции КоментарСподеляне Коментари   image Напишете коментар...       ПО-СТАРИ       image     Dorina Vasileva сподели връзка. Администратор · Вчера в 10:03 ч.

http://med.anthrobg.net/bg/node/268

   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivankakirova
Категория: Други
Прочетен: 914330
Постинги: 853
Коментари: 120
Гласове: 621
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930